Yes to Carrots review


Gezond eten is goed voor de huid. Niet alleen door ze te eten maar soms ook door ze als verzorgingsmiddel te gebruiken.  Sommige merken gebruiken daarom ook gezonde voedingsmiddelen in huidverzorginglijnen. Bijvoorbeeld het merk ‘Yes to…’. Een heel leuk merk dat met natuurlijke producten werkt. Ze hebben diverse lijnen zoals ‘Yes to Carrots’, ‘Yes to tomatoes’ of ‘Yes to cucumbers’.

Ik gebruik nu dagelijks de exfoliating facial cleanser van Yes to Carrots. In de cleanser zit beta caroteen en dode zee mineralen om je huid te voeden en te hydrateren. Verder zit in de cleanser een lichte scrub. De scrub is op basis van natuurlijke abrikozenzaadjes, en niet van plastic zoals veel merken gebruiken. Beter voor je huid en beter voor het milieu!

 

Ik ben dol op deze cleanser geworden. Het reinigt je huid zonder agressieve middelen waardoor ik al na enkele dagen merkte dat mijn huid wat zachter werd en een gelijkmatige kleur kreeg. Absolute aanrader dus. Ik heb Yes to Carrots gehaald bij de Tuinen.

Reacties

  1. Leuke review! Inderdaad, ik zou nooit meer een scrub met plastic deeltjes in kopen, erg slecht voor het milieu

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts