Foodblog inspiratie


Op een regenachtige herfstdag als vandaag vind ik het leuk om het web af te speuren op leuke blogs. Het liefste blogs die te maken hebben met lekker en gezond eten.
Hieronder een verzameling van blogs waarop ik vaak terug kom om te kijken voor inspiratie of gewoon te genieten van de prachtige foto’s!
  
 
Nina dinners is een favoriet van mij omdat op haar blog altijd hele originele recepten staan. Ze zijn vaak eenvoudig te maken, waardoor je al snel uitgenodigd raakt om ze zelf ook te bereiden. De recepten zijn meestal ook gezond, wat weer aansluit bij mijn visie op eten en gezond lezen. Zeker een aanrader dus!

Deze blog straalt van de passie voor eten! Van cupcakes tot sushi, je kunt allemaal lekkere recepten vinden. De foto’s zijn mooi en vrolijk. Het leuke aan deze blog is dat hij ook een heel persoonlijk beeld geeft van de schrijfster DaniĆ«lle.

De culinaire student is een blog die ik pas kort geleden hebt ontdekt. De insteek van de blog is om met een klein studenten budget toch iets lekkers op tafel te zetten. En dat lukt elke keer want de recepten zien er overheerlijk uit!



Deze blog is al zeer bekend, maar ik wil hem er toch bijzetten. De foto’s zijn altijd erg mooi en de recepten zijn altijd erg ongewoon. Als je zoekt naar een bijzondere salade of apart gerecht, dan zit je hier goed. Jammer is wel dat er niet zo regelmatig gepost wordt.

Deze blog komt uit het verre AustraliĆ«. De schrijfster heeft een echte passie voor goed en lekker eten en dat merk je direct als je haar blog leest. Ze geeft veel inkijkjes in de wereld van koks en food bloggers. Maar de echte reden waarom ik vaak een kijkje neem op haar blog zijn de prachtige foto’s!

Wat zijn jouw favoriete blogs?

Reacties

  1. Super leuk dat je me genoemd hebt! Ik kom ook graag op jouw blog. Voor de rest lees ik best veel blogs wekelijks/dagelijks een hele lekkere vind ik deze http://www.undejeunerdesoleil.com/ en websites zoals Culy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je me noemt en hoe je m'n blog omschrijft! Een mooi compliment, steek ik in m'n zak! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik ga meteen een aantal van die blogs checken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je deze blogs deelt!
    Om eerlijk te zijn check ik vooral fashionblogs, maar ga zeker eens een kijkje nemen voor lekkere recepten ;)

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die culinaire student klinkt goed, ik ga even een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts