Terugblikken op 2013!



Aan het einde van het jaar ontkom je er niet aan: terugblikken, lijstjes en evaluaties op het afgelopen jaar. Ook Things You Love To Eat heeft een mooi jaar achter de rug.
Wat vonden jullie lezers het leukste om over te lezen en wat waren mijn eigen favorieten?
Lees mee!





Roosjes maken van marsepein staat bijna bovenaan de populairste blogberichten! Logisch ook want het is heel leuk om te maken en lekker om op te eten.


De Mascarponetoetjes gebaseerd op een dessert van Jamie Oliver staan met stip bovenaan bij de meest gelezen blogberichten. Een snel dessert waarmee je punten scoort bij familie en vrienden.


Tot slot was er veel belangstelling voor de informatieve artikelen over voedingswaarden en productinfo. Handig om te weten en goed om je voordeel ermee te doen voor een gezonde levensstijl en mooi uiterlijk!

In 2013 heb ik vanwege mijn blog genoten van het (uitproberen) van een aantal nieuwe productsoorten (Quinoa en Matchathee!) en lekker kokkerellen aan heerlijke recepten. Kijk mee voor een aantal van mijn eigen favorieten!


Het beginnen van mijn eigen groenten- en kruidentuin was één van de beste ideeën van 2013. In mijn tuintje stonden in de lente: aardbeitjes, vijgen, paprika's en kersttomaten.
In de winter zijn mandarijnen mijn favoriete fruit. Doop ze eens in de chocolade voor een lekkere én gezonde bonbon.



In de herfst heb ik weer ouderwetse Engelse pie's gemaakt.
Leuk als je een lazy weekendje hebt. Ook heb ik m'n eerst pompoen uitgehold voor Halloween!



En verder ga ik in 2014 ook weer door met het posten van gezonde recepten, DIY's, informatieve artikelen en vergelijkingstesten! Geniet van de oliebollen en champagne vanavond en tot in het nieuwe jaar.

Happy NewYear!








 


Reacties

  1. Leuk overzicht! Die mandarijntjes met choco blijven geniaal. En je blog over English pies ga ik maar eens opzoeken, yum. Hoop dat dit jaar je ook heel veel moois en lekker eten brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik heb de link van het recept alvast toegevoegd.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts