De grote verbouwing

Mijn vriend heeft afgelopen winter een nieuwe huis gekocht en sindsdien zijn we heel druk in de weer geweest om het huis te repareren en in te richten.
Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg want ik vind het heerlijk om in woonboulevards rond te slenteren en meubels uit te kiezen.
Dus het is nu een zaterdagse gewoonte geworden om onze dagen in IKEA of andere winkels te spenderen en bedden, stoelen, televisies ( dat is de favoriet van mijn vriend) en banken uit te proberen.


Sinds de vorige winter is het huis een stuk opgeknapt. Het was, toen hij het kocht, in hele slechte staat. Het huis was voor jaren verhuurd geweest aan studenten en gedurende die tijd was het huis nooit gerepareerd of verbouwd geweest. Om een indruk te geven: er was geen bedrading en ook geen centrale verwarming of isolatie in het huis aanwezig. 





Met behulp van aannemers, familie en vrienden hebben we het huis kunnen verbouwen. Het is nu een gezellige thuisbasis geworden. Mijn vriend en ik houden allebei van een moderne inrichting, waarbij de sfeer nog wel warm en uitnodigend blijft. Ook houden we allebei van de kleur wit.
Dit is hoe het huis er tot nu toe uit ziet:





Reacties

  1. Top! Nu nog een hip schilderij en 't is af...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! smaakvolle make over... Veel bij de woonfabriek gekocht???

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts